Snel aan de slag

Binnen 15 minuten jouw eerste betaling ontvangen

Snel aan de slag

Veilig en snel online betalen 'zonder gedoe'. Dat is waar PAY. voor staat en gaat. Daarmee bedoelen we een eenvoudig systeem, goedkope betaaloplossingen, veel keuze en simpele formulieren waardoor alles snel is geregeld. Zo houd je meer tijd over voor belangrijke zaken voor je webshop of website.

Binnen 15 minuten je eerste betaling ontvangen

Wist je dat je na het invullen van het registratie formulier al direct kunt starten met het ontvangen van betalingen? Het regelen van de benodigde documenten kun je namelijk op een later tijdstip regelen. Op deze manier hoef je niet eerst 2 weken te wachten voordat al het papierwerk geregeld is.

Volg de onderstaande stappen om ook snel aan de slag te kunnen met PAY!

image

Snel van start

PAY. denkt graag met je mee. Omdat bij de start van een webshop of website het aantal transacties per maand soms nog lastig in te schatten is, adviseren wij onze klanten vaak om te beginnen met het gratis Pioneer pakket. De naam van het pakket zegt het al... je kan op je gemak pionieren, zonder vaste of maandelijkse kosten. Merk je een groei? Dan is het misschien aantrekkelijk om je pakket te upgraden. Wij kijken met je mee in de groei van je transacties en berichten je zodra wij merken dat je meer voordeel kunt halen uit een ander pakket.

Registreren zonder gedoe

Het aanmelden kan je helemaal zelf. In een paar stappen maak je een account aan. Je voert je bedrijfs- en de andere gevraagde gegevens in. Zodra je op de knop registeren drukt, noemen wij je 'Merchant'. Direct na het aanmelden ontvang je een e-mail met:

  • De Overeenkomst (van slechts 1 pagina)
  • Het Clearing formulier (waar je op aangeeft hoe we je kunnen uitbetalen). Dit formulier hoef je overigens niet op te sturen als je gebruik maakt van het gratis Pioneer pakket

Je eerste betaling ontvangen?

Na deze eerste 2 stappen kun je al betalingen ontvangen!

Afronden van je registratie

Het PAY. Admin Panel vult automatisch alle documenten met jouw gegevens. Dat bespaart jou weer tijd. Het enige wat je nog hoeft te doen, is deze printen, je handtekening erop zetten en uploaden in het systeem. Lukt het uploaden niet? Dan kun je ze ook per e-mail, fax of per post sturen.

De Algemene Voorwaarden en de tarieven sturen we mee met de registratiebevestiging. Het is handig deze te bewaren voor je administratie. Wij leveren betaaldiensten en waken ervoor dat onze diensten worden gebruikt bij fraude, het financieren van terrorisme of witwassen van geld. Het door jouw verdiende geld moet bij ons in veilige handen zijn. Daarom vragen wij al onze klanten altijd om deze documenten te uploaden in het systeem:

  • een KvK uittreksel (niet ouder dan 6 maanden)
  • een kopie rekeningafschrift (waaruit blijkt dat het bedrijf eigenaar is van de rekening is)
  • een kopie / scan geldig legitimatiebewijs (paspoort of beide zijden van jouw ID-kaart (beide zijden op één A4))

Direct diensten toevoegen

Na het snel afronden van de papierhandel, kan het echte werk beginnen. Je voegt je eerste dienst toe via ons Admin Panel. Een dienst bevat o.a de naam en URL van je webshop, website of app en de betaalmethoden die je wil aanbieden. Overigens hebben wij bij het registratieproces al één dienst met o.a betaalmethoden iDEAL, overboeking, Bancontact en Giropay voor je aangemaakt voor de webshop URL die je hebt opgegeven.

In de tussentijd controleren wij snel je gegevens en activeren de overeenkomst. In de meeste gevallen is dit al binnen 1 uur geregeld, nadat je de documenten hebt geupload. Jij kan ondertussen kennis maken met alle mogelijkheden die PAY. biedt. Heb je de betaaldiensten die je zocht gevonden? Dan kun je deze heel simpel activeren, zodat je klanten (de eindgebruikers) snel aan de slag kunnen met veilig, online betalen.

Makkelijk monitoren via statistieken

Met de uitgebreide statistieken in het Admin Panel van PAY. heb je inzicht in al je betaalverkeer. Alle communicatie tussen PAY. en jouw systeem wordt bijgehouden in een logbestand, die je realtime kan inzien. Wij adviseren je om het Admin Panel regelmatig te bezoeken om de groei van je webshop of website te monitoren. Als wij je kunnen voorzien van extra informatie, trek dan gerust aan de bel.

Je geld ontvangen wanneer je wilt

PAY. boekt je omzet automatisch over. Dit noemen wij verleggen. Dit kan dagelijks, wekelijks of maandelijks. Het geld blijft veilig in beheer bij Stichting Pay.nl, tot het moment dat wij het verleggen naar je bankrekening. Heb je jouw omzet sporadisch eerder nodig? Dan kun je dit handmatig bij ons opvragen. Doe je dit voor middernacht, dan verleggen wij de gelden direct op de daarop volgende ochtend.

Optimaliseren

Zo.. dat was PAY. in een notendop. Als je eenmaal aan de slag gaat, zal je merken dat je inderdaad 'zonder gedoe' gebruik kunt maken van onze voordelige betaaloplossingen.

De volgende stap is je webshop of website optimaliseren. Ook in dit stadium staat het team van PAY. paraat. Bijvoorbeeld door je inzicht te geven in het verkeer via bepaalde online advertenties (tool en info). Maar ook als je bijvoorbeeld de doelgroep(en) of afzetmarkt(en) wil uitbreiden en op zoek bent naar de betaaloplossingen die daarbij passen. Het team van PAY. denkt graag met je mee.

Wij helpen jou graag verder

Neem snel en eenvoudig contact met ons op.
PAY. maakt gebruikt van cookies voor een goede gebruikerservaring, statistisch inzicht, monitoring van onze techniek en voor het afspelen van video.