Uitbetaling AfterPay via Pay.nl

Sinds dag één verlopen de meeste betaalstromen direct via de Pay.nl. Voor enkele betaalopties zijn we echter nog niet collecterend. Redenen hiervoor zijn dat betaalopties (denk aan PayPal of Amazon) ons dit verbieden, dat nog niet de juiste overeenkomsten zijn gerealiseerd of dat koppelingen nog niet zijn gebouwd.

Vanaf 1 januari 2018 wordt Afterpay aan onze betaalstromen toegevoegd. Met het bundelen van betaalstromen hopen we u zoveel mogelijk administratieve handelingen uit handen te nemen, dat is onze visie.

betaalscherm AfterPay

De mogelijkheden van AfterPay via Pay.nl zijn uitgebreid met België en B2B.
18-12-2017

Wat moet u doen voor deze verandering?

Heeft u Afterpay als achteraf betaaloptie geactiveerd, dan hoeft u niets te doen. Wij zorgen ervoor dat deze update op 1 januari 2018 vlekkeloos verloopt zonder dat u of uw klanten hier hinder van ondervinden. Vanaf 1 januari 2018 betalen wij Afterpay transacties direct uit net zoals u dat gewend bent bij Billink, Klarna, iDEAL of CreditCard

Wat zijn de voordelen?

  • Beschikbaar in alle plugins en koppelingen die wij aanbieden
  • Slechts 1 uniforme wijze van rapportages
  • Mogelijkheid om back-up routes te activeren bij storingen

  • Pay.nl Support is uw aanspreekpunt voor transactie vragen
  • Één heldere factuur met kosten
  • U kunt de omzet direct afletteren via de Sync Module

Hoe kan ik de betaaloptie Afterpay activeren?

  • U dient een overeenkomst te sluiten met AfterPay
  • U ontvangt portefeuilleID's van AfterPay, Pay.nl ontvangt autorisatie tokens.
  • Deze portefeuilleID's voert u in, via het Pay.nl Admin Panel bij uw webshops (tabblad diensten).

  • AfterPay bepaalt de kosten voor haar diensten, welke via Pay.nl gefactureerd worden.
  • Pay.nl rekent kosten voor het gebruik van haar gateway.
  • U kunt betalingen refunden via de Pay.nl admin, de API of via uw plugin.