Support

Pay.nl staat bekend om haar support, en daar zijn we trots op. Of u nu een beginnende webshop bent of een multinational, wij zullen er alles aan doen om u snel en professioneel te helpen. Pay.nl heeft hiervoor een 'Support afdeling' in het leven geroepen die van maandag t/m donderdag beschikbaar is tot 22:00 uur om u te woord te staan. Op vrijdag zijn wij tot 17:30 uur bereikbaar.

Support via email, chat en telefoon

U kunt onze merchant support bereiken via de volgende manieren:

  • Email: via support@pay.nl kunt u ons een email sturen die maximaal binnen één werkdag zal worden beantwoord. Vaak heeft u echter al binnen een uur een antwoord van ons. Ook in het weekend beantwoorden wij regelmatig binnengekomen emails.
     
  • Live chat: Direct in contact treden met één van onze support medewerkers? Dat kan via de support chat die u vindt in ons Admin Panel. Het voordeel van deze optie is dat wij eventeel historische chatgesprekken kunnen raadplegen en u makkelijk kunnen voorzien van bepaalde URL's etc
     
  • Telefoon: Vanzelfsprekend zijn wij ook telefonisch bereikbaar op het volgende nummer: +31(0) 8888 66622
     

Pay.nl Support

Beschikbaarheid

Support via de email, telefoon en live chat is standaard in ieder pakket beschikbaar

Kosten

Voor de support via email, telefoon en live chat worden geen kosten in rekening gebracht.

Meer informatie over onze pakketten of direct registreren?

XS - Pioneer PIONEER Beschikbaar
S - Professional PROFESSIONAL Beschikbaar
M - Business BUSINESS Beschikbaar
L - Corporate CORPORATE Beschikbaar

meer features

  • Restituties

    Eenvoudig bedragen terugboeken naar uw klanten

    MEER INFO
  • Recurring

    Herhaalbetalingen voor incasso en creditcard

    MEER INFO
  • IVR manager

    Opzetten van geavanceerde telefonie toepassingen

    MEER INFO
  • Betaallinks

    Genereren en versturen van dynamische betaallinks

    MEER INFO