Eigen helpdesk

Telefoon over de status van de bestelling, levering of garantie... iets waar u als webwinkelier regelmatig mee te maken krijgt. Om al uw klanten op een professionele manier telefonisch te woord te staan, biedt Pay.nl de 'eigen helpdesk'.

Hoe werkt het?

Als uw klanten naar u bellen, wilt u hen natuurlijk op een professionele manier te woord staan. Dit kunt u eenvoudig regelen door een eigen welkomstboodschap, pauzemuziek en keuzemenu te maken. Een goede en duidelijke welkomstboodschap zorgt voor een professionele uitstraling en aan de hand van het keuzemenu kan uw klant snel doorverbonden worden met de juiste medewerker.

Eigen Helpdesk

Beschikbaarheid

Een eigen helpdesk is beschikbaar vanaf het Professional pakket

Kosten

Voor de feature 'Eigen helpdesk' worden kosten in rekening gebracht. Neemt u contact met ons op voor een offerte op maat

Meer informatie over onze pakketten of direct registreren?

XS - Pioneer PIONEER niet beschikbaar
S - Professional PROFESSIONAL Beschikbaar
M - Business BUSINESS Beschikbaar
L - Corporate CORPORATE Beschikbaar

meer features

  • Smartphone app

    De Pay app geschikt voor Android en Iphone

    MEER INFO
  • Zoeken en vinden

    Binnen enkele seconden een transactie opzoeken / bekijken.

    MEER INFO
  • Gratis SMS

    Gratis SMS berichten versturen naar uw klanten

    MEER INFO
  • Doneren

    Ontvang donaties via het responsive donatiescherm

    MEER INFO