Eigen helpdesk

Telefoon over de status van de bestelling, levering of garantie... iets waar u als webwinkelier regelmatig mee te maken krijgt. Om al uw klanten op een professionele manier telefonisch te woord te staan, biedt Pay.nl de 'eigen helpdesk'.

Hoe werkt het?

Als uw klanten naar u bellen, wilt u hen natuurlijk op een professionele manier te woord staan. Dit kunt u eenvoudig regelen door een eigen welkomstboodschap, pauzemuziek en keuzemenu te maken. Een goede en duidelijke welkomstboodschap zorgt voor een professionele uitstraling en aan de hand van het keuzemenu kan uw klant snel doorverbonden worden met de juiste medewerker.

Eigen Helpdesk

Beschikbaarheid

Een eigen helpdesk is beschikbaar vanaf het Professional pakket

Kosten

Voor de feature 'Eigen helpdesk' worden kosten in rekening gebracht. Neemt u contact met ons op voor een offerte op maat

Meer informatie over onze pakketten of direct registreren?

XS - Pioneer PIONEER niet beschikbaar
S - Professional PROFESSIONAL Beschikbaar
M - Business BUSINESS Beschikbaar
L - Corporate CORPORATE Beschikbaar

meer features

  • Google Analytics Sync

    Conversies synchroniseren in Google Analtics

    MEER INFO
  • Fax2email

    Faxen doorsturen naar uw email postvak

    MEER INFO
  • Toegang tot downloads

    Laat uw klanten na betaling ebooks, mp3 etc downloaden

    MEER INFO
  • Clearings

    Instellen uitbetalingsfrequentie en boekingsperiode

    MEER INFO