Eigen helpdesk

Een servicenummer via Pay.nl

Eigen helpdesk

Telefoon over de status van de bestelling, levering of garantie... iets waar u als webwinkelier regelmatig mee te maken krijgt. Om al uw klanten op een professionele manier telefonisch te woord te staan, biedt Pay.nl de 'eigen helpdesk'.

Hoe werkt het?

Als uw klanten naar u bellen, wilt u hen natuurlijk op een professionele manier te woord staan. Dit kunt u eenvoudig regelen door een eigen welkomstboodschap, pauzemuziek en keuzemenu te maken. Een goede en duidelijke welkomstboodschap zorgt voor een professionele uitstraling en aan de hand van het keuzemenu kan uw klant snel doorverbonden worden met de juiste medewerker.

image
Beschikbaarheid

Een eigen helpdesk is beschikbaar vanaf het Professional pakket

Kosten

Voor de feature 'Eigen helpdesk' worden kosten in rekening gebracht. Neemt u contact met ons op voor een offerte op maat

Meer informatie over onze pakketten of direct registreren?

xs Pioneer Niet beschikbaar
xs Professional Beschikbaar
xs Business Beschikbaar
xs Corporate Beschikbaar

meer features

Google Authenticator
Google Authenticator

Wij hebben het inloggen met enkel uw gebruikersnaam en wachtwoord

Multiple accounts
Multiple accounts

Samenwerken binnen één merchant account

Eigen helpdesk
Eigen helpdesk

Eigen servicenummer inclusief wachtrij en pauzemuziek

Affiliate programma
Affiliate programma

Uw affiliates uitbetalen via Pay.nl

Wij helpen u graag verder

Neem snel en eenvoudig contact met ons op.
PAY. maakt gebruikt van cookies voor een goede gebruikerservaring, statistisch inzicht, monitoring van onze techniek en voor het afspelen van video.