Eigen helpdesk

Telefoon over de status van de bestelling, levering of garantie... iets waar u als webwinkelier regelmatig mee te maken krijgt. Om al uw klanten op een professionele manier telefonisch te woord te staan, biedt Pay.nl de 'eigen helpdesk'.

Hoe werkt het?

Als uw klanten naar u bellen, wilt u hen natuurlijk op een professionele manier te woord staan. Dit kunt u eenvoudig regelen door een eigen welkomstboodschap, pauzemuziek en keuzemenu te maken. Een goede en duidelijke welkomstboodschap zorgt voor een professionele uitstraling en aan de hand van het keuzemenu kan uw klant snel doorverbonden worden met de juiste medewerker.

Eigen Helpdesk

Beschikbaarheid

Een eigen helpdesk is beschikbaar vanaf het Professional pakket

Kosten

Voor de feature 'Eigen helpdesk' worden kosten in rekening gebracht. Neemt u contact met ons op voor een offerte op maat

Meer informatie over onze pakketten of direct registreren?

XS - Pioneer PIONEER niet beschikbaar
S - Professional PROFESSIONAL Beschikbaar
M - Business BUSINESS Beschikbaar
L - Corporate CORPORATE Beschikbaar

meer features

  • Export

    MT940 en Csv bestanden exporteren voor uw boekhouding

    MEER INFO
  • Zoeken en vinden

    Binnen enkele seconden een transactie opzoeken / bekijken.

    MEER INFO
  • SDK

    SDK voor PHP, ASP.NET Ruby en Java developers

    MEER INFO
  • Instore payments

    Pinbetalingen accepteren in uw fysieke winkel

    MEER INFO