Eigen helpdesk

Telefoon over de status van de bestelling, levering of garantie... iets waar u als webwinkelier regelmatig mee te maken krijgt. Om al uw klanten op een professionele manier telefonisch te woord te staan, biedt Pay.nl de 'eigen helpdesk'.

Hoe werkt het?

Als uw klanten naar u bellen, wilt u hen natuurlijk op een professionele manier te woord staan. Dit kunt u eenvoudig regelen door een eigen welkomstboodschap, pauzemuziek en keuzemenu te maken. Een goede en duidelijke welkomstboodschap zorgt voor een professionele uitstraling en aan de hand van het keuzemenu kan uw klant snel doorverbonden worden met de juiste medewerker.

Eigen Helpdesk

Beschikbaarheid

Een eigen helpdesk is beschikbaar vanaf het Professional pakket

Kosten

Voor de feature 'Eigen helpdesk' worden kosten in rekening gebracht. Neemt u contact met ons op voor een offerte op maat

Meer informatie over onze pakketten of direct registreren?

XS - Pioneer PIONEER niet beschikbaar
S - Professional PROFESSIONAL Beschikbaar
M - Business BUSINESS Beschikbaar
L - Corporate CORPORATE Beschikbaar

meer features

  • Statistieken

    Overzichtelijke management- en transactie statistieken

    MEER INFO
  • Risk & Compliance

    Grondige screening door onze Risk & Compliance afdeling

    MEER INFO
  • 99,99% uptime garantie

    SLA voor betaalde pakketten: 99,99% uptime garantie

    MEER INFO
  • iDEAL backup plan

    Een alternatieve betaalmethode tijdens een ideal storing

    MEER INFO