Customer support
Dagelijks ontvangen wij veel e-mails en telefoontjes van klanten die vragen hebben over een transactie of betaling
Klantenvragen
Om al deze vragen goed en tijdig te kunnen beantwoorden hebben we een speciale afdeling 'Customer support' opgezet. Via het informatieverzoek formulier en via de telefoon kunnen klanten contact met ons opnemen. Op deze manier kunnen wij jouw klanten vaak al binnen een uur, maar maximaal 1 werkdag, voorzien van de gevraagde informatie.
Volgens de procedure zullen wij eerst proberen jouwv klant in contact te brengen met jouw webshop. Vragen omtrent de status van een betaling zullen wij indien mogelijk zelf beantwoorden.

Beschikbaarheid
De feature 'Customer Support' is standaard beschikbaar in alle pakketten.
Kosten
Het support bieden aan jouw klant is een service van PAY. waar geen extra kosten voor in rekening gebracht worden.
Meer informatie over onze pakketten of direct registreren?
![]() |
Pioneer | Beschikbaar |
![]() |
Professional | Beschikbaar |
![]() |
Business | Beschikbaar |
![]() |
Corporate | Beschikbaar |
meer features
Wij helpen jou graag verder
Neem snel en eenvoudig contact met ons op.Er is helaas iets misgegaan, probeer het opnieuw of stuur een e-mail naar nieuws@pay.nl.
Bedankt, vanaf nu word je op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen bij PAY!