Op 25 mei gaat de nieuwe AVG in!
Het zal u als ondernemer niet zijn ontgaan, de AVG gaat 25 mei in. In dit blog gaan we in op de meest gestelde vragen aan Pay.nl met betrekking tot de invoering van de AVG. Voor algemene…
consumentkennis
Synchroniseer transacties
Indien u betalingen ontvangt via Pay.nl, bieden wij u een aantal handige features om ‘in Sync’ te blijven. Hierdoor kunt u controleren of u alle betalingen wel echt heeft ontvangen en of uw boekhouding exact gelijk loopt…
featurestips


Versnel de verwerking van exchange calls
Deze blog beschrijft de oorzaak van exchange vertragingen en de mogelijke oplossing hiervan. Deze blog is geschreven voor gevorderde ontwikkelaars. De meeste exchange calls worden parallel aan de actie uitgevoerd, waardoor trage exchange calls geen invloed hebben…
Lees verder
techtips
Disputen ondersteuning
Klachten zijn voor niemand leuk. Het is uitdagender om uw webshop te runnen, pakketjes in te pakken en nieuwe marketing acties te bedenken dan tijd stoppen in het afhandelen van problemen. Een ontevreden consument kan echter met…
Lees verder
consumentfeatures
Wat is een exchange call?
Deze blog beschrijft de werking van exchange calls en de oplossingen voor fouten hiervan. Heeft u last van trage exchange Calls? Lees de verdieping voor gevorderde ontwikkelaars. Vrijwel dagelijks ontvangt ons supportteam de volgende vraag: "Ik heb…
Lees verder
techtips
Achteraf betalen onder de loep
Achteraf betalen is een veel gebruikte betaaloptie in Nederland en is aan een flinke opmars bezig. Het verlaagt de drempel om een aankoop te doen en biedt verschillende voordelen voor de consument: Indien de koper het product…
Lees verder
betaalmethodentips
Cryptocurrencies: het digitale goud?
Zoals de wereld van de e-commerce nooit stilstaat, staat ook de ontwikkeling van nieuwe online betaalmethoden nooit stil. De digitale munteenheid cryptocurrency, vooral bekend geworden door de Bitcoin, behoort tot een groep relatief nieuwe online betaalmethoden. De…
Lees verder
betaalmethodene-commerce
Customer centricity
Het is iets wat we steeds vaker om ons heen horen: het is belangrijker dan ooit om de klant centraal te stellen en in te spelen op de (individuele) klantwensen. Consumenten lijken steeds veeleisender te worden en…
Lees verder
consumenttips