Corona verschuift dienstverlening naar online
Dat corona de wereld op z’n kop heeft gezet, is een understatement. Het virus heeft de wereld voorgoed veranderd. Ook in de wereld van loyalty’s en spaarprogramma’s. ''Er is veel verschoven, de online business is relevanter dan ooit,'' vertelt Wouter. ''Ons product is omnichannel en sluit dan ook erg goed aan op deze verschuiving. Het is belangrijker dan ooit om klanten aan je te binden en ze te blijven informeren. Onze diensten, en die van onze partners, dragen hieraan bij.''
Voor betalingen is PAY. de partner die je nodig hebt om verdere groei van je onderneming te realiseren. Ze hebben een solide en technisch sterk product en toegang tot de populairste betaalmethoden. Daarnaast opereren ze cross-channel (zowel online als offline) en hebben ze goede support. De responsetijd is razendsnel!
Behalve dat LOYYO met haar dienst flexibel kan meebewegen en inspelen op de marktbehoefte, vinden er ook intern verschuivingen plaats. Recent is het bedrijf verhuisd naar een ruimer kantoor met zicht op het Rijksmuseum. Wouter: ''Hier hebben we plek voor meer personeel. Met het oog op een nieuwe investeringsronde is meer ruimte hard nodig. Ook voor de doorontwikkeling van LOYYO.'' Aankomend jaar wil LOYYO zoveel mogelijk partners aansluiten op het platform zodat de oplossing voor meer klanten beschikbaar wordt. ''Want: payment-linked solutions zijn de toekomst voor de massa!'' lacht Wouter.